6 januari 2012

Hej på er! Long time no seen :) gav upp där ett tag haha.. Tiden går dessutom fort när man har roligt, eller hur är det vi brukar säga?

Massor har hänt, jag har bland annat blivit mamma!!! Svimma inte, "bara" till en hundvalp :) Lilla Stella är nu 15 veckor och vi har haft henne sen 21 december. Världens bästa julklapp med andra ord :) slänger upp några bilder nedan!

Just nu sitter jag i skolan, men vanligtvis dessa veckor är jag ute på praktik! 7 veckor är det som gäller, och jag trivs toppen! Kul att få komma ut, och kul att äntligen få göra en hel del! Sätter dropp, tar blodprover, lägger om sår, ger injektioner, är med på vårdplaneringar osv osv. Jättenöjd med både praktikplats och handledare!

För övrigt rullar allt på. Har minst sagt fullt upp, men oftast består dagarna av bara roliga grejer:) Jag blev godkänd på min stora medicintenta och 3 terminer av 6 är med andra ord avklarade! Och jag har fått sommarjobb på akutmottagningen på Näl!! Kan inte bli bättre.

Nu är det strax lunch och den ska jag spendera tillsammans med bästa team 10, kul att komma tillbaka till skolan en snabbis och träffa alla!

Hoppas ni mår bra! <3
So long, Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0