Vill ha.

Audrina Dress SEK 749, Nelly Eve - NELLY.COM Lita Shoe SEK 1695, Jeffrey Campbell - NELLY.COM Birk Clutch Bag SEK 995, Black Secret - NELLY.COM
Skorna hade jag dock aldrig kunnat gå i, och inte har jag råd heller :)

Jag är äntligen hemma, sitter i soffan och kollar idol, och har ätit lite kvällsmat. Var hemma 5 minuter mellan praktiken och gympan så om jag bortser från det var jag hemifrån från 07.15-20.45, skönt!

Måste hoppa in i duschen också men det får vänta lite. Kollade just schemat för nya kursen som börjar 3 oktober och det är HELT GALET. 7 examinationer/tentor och massa annan skit. Dessutom måste man ha 100 % rätt på läkemedelsberäkningen... 

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Liridona

Skorna skulle du absolut kunnat gå i.;) De har så underbar platå. Asbra är de. :P

2011-09-21 @ 07:11:48
URL: http://krasniqiliridona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0