Söndag

Hej! Bytte nyss ut lite pluggande mot lite internetsurf som det så fint kallas. Och passar därför på att blogga! So what's new? Mindre än två veckor kvar till tenta, vilket innebär: dags att börja nu. Men lite har jag allt fått gjort idag, dock inte så mycket som jag borde, men ändå... Veckan har rullat på, måndag var det dags för körsång igen (jag hade min "uppsjungning" och jag KOM MED! ;D), tisdag, onsdag, torsdag och fredag hängde jag i mitt andra hem gympahallen och igår blev det en lugn dag. Träffade hela tjejgänget i fredagskväll vilket var asmysigt, var hemma hos Kathy å bara tjötade och sen drog vi till Buddys för en öl. Bra kväll! Igår tog jag och Linda en långpromenad och en fika i höstvädret och på kvällen gick jag bort till Agnes en sväng och kollade lite halvt på filmen "Vad en tjej vill ha", eller vad den heter? Sjukt lättsam film iaf haha. Idag har jag också gått promenad (är hundvakt:)), pluggat som sagt, tagit det lugnt och om mindre än en timma börjar träningen. Gissa var? I GYMPAHALLEN! haha. Efter det har vi föräldramöte för mina gymnasters föräldrar så jag är väl hemma vid åtta halv nio ikväll igen. Har fått stränga order från min sjukgymnast att inte träna gymnastik alls längre (it sucks), vilket kanske är klokt men just nu går jag på en voltaren-kur och knäna är bättre, så idag tränar jag nog ändå. What to do liksom.

Förra helgen var jag i Göteborg - Alexandra hade inflyttningsfest :) Jag och Agnes tog bilen ner och fikade och shoppade på dagen, myspys, och sen gick hon till en kompis och jag till Alex. Vi hade en skitkul kväll, blev aldrig utgång men lyckat var det ändå! Dagen efter blev det frukost på Espresso House och sen passade jag på att hälsa på mormor på sjukhuset. Där spelade vi poker, haha, med sällskap av morfar, min kusin och min morbror.



So long, lindsy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0