100% helg.

Sjuuk kväll igår! Skulle kunna säga att vi gick all in. Efter bartömningen på Pråmen borde vi för allas bästa ha gått hem, men nejdå, vi skulle prompt in på TG! Kan tillägga att det var 28+ där igår, så stannar jag historien där :)

Idag har jag hängt i stan med Evelina, blev thaimat m.m, och kvällen har spenderats tillsammans med bästa Marty ♥ Vi åt naturgodis, såg "A walk to remember" och pratade en massa. Qualitytime till hundra och mys med tända ljus! Har sett "A walk to remember" innan men åå så mysig den är! Och sorglig! :)

Nu är jag sjukt trött så jag ska släcka. Adri är i Göteborg med jobbet så jag får nöja mig med att krama kudden inatt haha. Avslutar med fina låten Only Hope.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0