Längtan

Gud vad jag längtar till våren och sommaren nu! Det är jag ju inte ensam om, men ändå. Tänk bara ben, promenader, solning, fest, grillkvällar och GLÄDJE! Håller ni inte med mig om att man ser så många fler leenden runt omkring sig på sommaren än på vinterhalvåret? Hur som helst :) Körde som sagt min babe + två andra respeppade grabbar till Göteborg i morse och efter det har jag hunnit med promenad nummer 2 för dagen med Durre, tvättat 2 maskiner lakan och handdukar plus mina converse, varit hos naprapaten - och på Överby och slösat lite pengar på Scorett. Nu är Hilfigerskorna mina!!! :) Nu ska jag få i mig nåt att äta, ge Dustin mat och sedan gå en kort sväng med honom innan jag drar till barngympan. Efter det blir det nog en sväng till gymmet och ikväll filmmys med Linda. Hyfsat fullbokad dag, huh? Hemtentaskrivandet sköt jag visst upp till imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0