Bloggtorka

För er som undrar, förresten, så tror jag att min lilla bloggtorka beror en del på brist på inspiration. Och en del på att jag blivit en iPhone-nörd och oerhört sällan använder min dator nu för tiden. - Ja jag vet att jag kan blogga från mobilen...

Jag önskar mig talang i bloggdesign! Dom där kategorierna jag skapade för ett tag sedan gick det ju sådär med. Ska se om jag får tid någon dag till att sätta mig å pyssla lite. Ge mig tips på vad jag kan göra för att göra min blogg lite roligare! :) Mer bilder är ju redan ett måste, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mer bilder !! Och kanske typ någon form av tips, som tex. ''Under 500-lappen'' eller bara något tips om vad som helst som mat, hudkräm, frisör eller liknande. Och så tänkte jag bara säga att din blogg är superbra! Kraam

2011-03-03 @ 21:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0