23 mars 2011

Vilken skön morgon! Vaknade strax innan 8 men låg kvar i sängen bredvid sambon ända tills nu i princip :) Kollade Sofias Änglar, mailade lite (från iPhonen såklart, haha) och bara slappade. Gött! Och nu slog det mig precis att det är april om bara drygt en vecka. Vilket betyder att det inte är långt kvar till sommaren!!! Dessutom kommer Martina hem i början av maj - whoop whoop! :D

Ska läsa tidningen lite här (det behöver jag) och dricka en kopp te - sen dra igång med skrivandet. Som sagt, skriva skriva skriva är det som gäller idag. Vet inte om jag ska ha sånglektion idag eller ej, har bara en gång kvar tyvärr, men ev blir den nästa vecka istället. Annars ska jag bara ta mig till gymmet också någon gång under dagen/kvällen. 

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0