1 mars 2010

Här kommer en liten uppdatering!

Först och främst, hoppas allt är bra med er ♥ Ni är allt en del som kikar in här trots dålig update av mig! Troget :D

Var ska jag börja? Livet rullar på, skolan går fint och just nu är jag ute på praktik på äldreboende - jag har gjort mina två första dagar och jag trivs som fisken i vattnet :) Ja, nästan iaf! Äntligen får jag göra lite saker, jag har bland annat fått ta mitt första venprov på en patient (och inte på en studiekamrat, hehe). Har en himla härlig handledare och "kollegorna" verkar goa hela högen. Dessutom har jag fått sommarjobb där!! Yeeiy! Så jag är nöjd och hoppas på 3 lärorika veckor, och förstås 8 roliga veckor i sommar sen.

I helgen var jag och min babe uppe i Sälen - underbart. Tyvärr ville inte vädret vara med oss, så vi fick 3 dimmiga skid(snowboard-)dagar. Men vi var nöjda och glada ändå, och åå va mysigt det var att komma upp till stugan. Hann även med att inviga vår bastutunna med en öl i handen - kan det bli bättre? Riktigt mysigt dessutom att trängas på natten i 80-sängen, höhö.

Vad gör jag annars?
Jag tränar gympa 2-3 gånger i veckan, och lika många gånger på gymmet ungefär. I den mån jag hinner! På söndag, hörrni, ska jag TÄVLA! Huur ska detta gå?! Är riktigt taggad dock så det kommer nog bli grymt :) Nervös kommer jag vara så jag kräks, det var mer än tre år sedan jag tävlade i gymnastik. Mer än tre år sedan jag ställde mig framför tumblingen och trampetten, laddad till tusen med ordentligt med adrenalin i kroppen. En lyckospark kan jag behöva - jag är sjukt orolig att göra ett misstag och "förstöra" för resten av truppen. Bara för att jag är nygammal i gänget. Innerst inne vet jag ju med mig att sånt händer, och aldrig blir man arg - det är ju en lagsport (: - men just nu är det det som oroar mig mest ändå. Jag vill prestera helt enkelt! :D

Idag drog även barngymnastiken igång igen efter lovet, härligt. Får hjälp av goa Johanna nu när Carro å Cassi är ute å reser i stora vida världen. Sånglektion har jag ju varit på två gånger med, och imorgon är det dags igen. Kul! Är dock dålig på att ta mig tid att öva, så det får jag bli bättre på... Kanske beror det på låten. Vi säger så.

I helgen kommer bästa Carzan hem till Vänersborg, och då ska vi mysa minsann. Tusan vad jag saknar henne! ♥ Mina kära vänner Kathrine och Elin är dessutom och göttar sig på Gran Canaria, så jag är inte alls avundsjuk. Ge mig sommar!

Dags för en dusch, sedan är det minsann läggdags. Sambo jobbar natt och jag får krypa ner, i den desto större sängen, för mig själv.

With Love, Linda

Kommentarer
Postat av: marty :)

hej vannen! :)

du star ju verkligen i som vanligt laser jag. intefor att jag ar forvanad men du maste ha tid till dina studier oxa stumpan ;) haha! harligt att hora att du har manga bollar i luften! saknar er sjukt mkt!! maste nog ha jobb har i tre veckor sa jag har rad att komma hem haha ;) alskar dig!!!!!

2011-03-01 @ 23:19:57
Postat av: Carzan!

Söt du är gummsan! Vi ses snart ! :D Glöm ej att koppla av med :D Puss

2011-03-02 @ 16:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0