This day was not a good day...

...men sånna här dagar har man väl ibland helt enkelt antar jag. Ska försöka att inte vara alltför negativ här på bloggen. Mycket som har hänt idag, och inte mycket som har gått som det ska. Svårt att koncentrera sig på skolarbetet och frustration över det ena och det andra... Men helt totalt förjävligt har det inte varit, tro det eller ej, jag spenderade nämligen nyss drygt 3 timmar i gymmixhallen - och åh vad jag älskar det. Där försvinner allt runt omkring en på en millisekund. När jag är i gympahallen, vare sig jag agerar tränare eller tränar själv, så är jag verkligen i nuet. Inte en tanke på eventuella jobbiga saker och inget som tynger mig. Som sagt, jag kan inte säga något annat än att jag älskar det. Gymmixhallen är min tillflyktsplats. Har ni någon sådan? :) Kommentera så blir jag glad.

Nu, på grund av allting, så hade jag helst av allt (efter att tagit en välbehövlig dusch) krupit ner i soffan/sängen med någon serie och massvis med godis. Men jag har godisförbud, och jag måste försöka få in något mer i min hjärna inför fredag. Hur vet jag inte, men tack och lov är det två hela dagar kvar att plugga. Men mitt önskemål om godis och serier är rätt kört i vilket fall. Står till och med godis FRAMFÖR ÖGONEN på mig - men jag står emot.

Nu ska jag ta den där duschen jag pratade om, den välbehövliga, skaka av mig alla bekymmer (fast det är inte så farligt som det låter, det går åt rätt håll!) och sedan gräva ner ansiktet i böckerna.

Kram på er, hoppas er dag varit bättre än min!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0