Ridderheims oliver

Lyxar just nu till det med Ridderheims oliver, soltorkade tomater och vitlöksklyftor! Ni vet sånna där man får plocka själv i affären :D Sjuuuukt gott. Kom hem för bara en kvart sen och har varit i gympahallen sen klockan fem haha! Har varit fler timmar där än hemma hittills idag. Hann bara hem en kort sväng efter skolan för att käka lite sallad innan jag fick skynda bort till barngymnastiken, och sen tränade jag själv mellan sju och nio. Avancerade från volt-in rondat flickis till volt-in rondat flickis SALTO!!!! Höhö det ni. Och småtjejorna var jätteduktiga! Ska bli såå kul att tävla med dom :) Skönt att promenera hem också, trots att det var halt. Och trots att det var jättetungt att bära hem kassarna från Kvantum där jag handlade på hemvägen. Jag fick ta till mina biffiga armmuskler helt enkelt.

Skolan idag var lite seg men ändå ganska kul. Kursen verkar ju sådär men det blir nog bra :) Ska läsa lite nu efter jag duschat å så. Sen sova! De sista dagarna nu innan fredag då jag drar till London är fullbokade till 100, men jag ska nog allt hinna med allt.

Här kan ni se VÄRLDENS FÖRSTA TRIPPELSALTO!! Alltså tre stycken bakåtvolter i luften på en gång... Den sista visar när killen (som är svensk!:D) ställer den klockrent på "hårt" nedslag som det så fint kallas. KING!

UPDATE: Sorry för uttrycket "världens" första - efter mer information fick jag reda på att Valeri Liukin gjorde den första trippelsalton i världen 1987 :D Efter det blev den antagligen förbjuden på grund av hög riskfaktor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0