Next stop: the UK

Om 12 timmar åker jag till England!!! :) Ska bli sjukt gött att komma iväg lite, men jag är lite nervös höhö. Hoppas på att jag kommer få en rolig helg tillsammans med gamla värdfamiljen! Ska gå en sväng i affärer å så i London oxå såklart, både imorn och på måndag. Längtar så! Har inte massvis med pengar att shoppa för direkt, men kan bli ett par Converse bland annat! 

Gårdagen var himla stressig, helt sinnes... åkte hit och dit och fram och tillbaka heela dagen kändes det som, för att fixa en massa grejer. Hittade iaf varsin söt topp till Millie, Beth och Jessica (barnen i min värdfamilj - får bli en flaska vin till föräldrarna) och fick hem stolarna till vårt matsalsbord tack vare bästa pappa ♥ Jag och A hann montera ihop dom också så nu är det klart! Carro - jag kan ta bild i veckan och lägga upp :) Tänkte tränat idag (träningen igår gick sådär, hade bajsont i mina knän:() men kände att jag verkligen inte hade fått ihop det. Det har varit rätt stressigt även idag ändå, men jag unnade mig dock sovmorgon - eftersom jag ändå skulle missa halva föreläsningen i skolan. Var välbehövligt att få sova ut! Och hinna fixa lite innan jag började jobba klockan två. Jobbet gick fint och jag blev som vanligt sjukt sugen på att köpa skor haha!

Nu ska jag packa och greja, kan inte bestämma mig vad jag ska ha med mig för kläder! Får ju bara ha 10 kg med Ryanair... Tråk! Men men, lättare att dra runt på då :D Tar antagligen inte med datorn, så vi får se hur blogguppdaterandet går i helgen.. Hoppas ni alla får en grym helg iaf! Håll tummarna för att jag kommer ihåg nåågra ord engelska!

Med kärlek, Linda

Vill ni läsa något om min tid i England för två år sedan, gå in här.
Jag, Millie, Beth, Jessica. Tripp, trapp, trull, bull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0