Mys

Sitter hemma hos Kathy med Emma å Linda å myser :) ätit sjukt mkt nötter å frukt så har typ ont i magen. Men gött var det!! Idag var skolan nästan outhärdlig, inte alls kul, sjukt tråkigt seminarium och jag var bara irriterad, haha. Av diverse olika anledningar! Tog en välbehövlig powernap när jag kom hem efter att jag fått i mig god tacosallad. Sen fikade jag på NF med damerna, mkt trevligt =) Efter det var det dags för barngympa med Enna och sen var jag på gymmet å körde zumba plus 20 minuter på crosstrainern och lite styrka. Det var min dag det! Hur har er varit? Imorn är jag ledig minsann, eller jag tar mig ledigt eftersom föreläsningen mellan 9 och 12 är oviktig. Ska nog till sportlife med katteblatte men annars mest ta det lugnt. En skön fredag får det bli helt enkelt! Gympaträning oxå mellan fem å sju (: Och för er som vill veta går det sjukt bra att blogga med mobilen höhö :D vet dock inte hur man lägger upp bilder - går det? Och så verkar det inte funka att göra styckeindelning som ni ser... :p Pussåkram!

Kommentarer
Postat av: kathy

Va fan blogg i mobilen? det är nog dax att jag skaffar en snart jag med :P

2011-02-13 @ 14:04:58
URL: http://kkathys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0