Fredag!

Mmmmmh va gott det var med sovmorgon! :) Det behövde jag, har gått upp vid 6 hela veckan och inte sovit många timmar alls, så nu känner jag mig äntligen utsövd. Det är fredag idag = glädje!! Hade egentligen lite grejer att fixa nu på morgonen men jag lyssnade på råd av min bästa vän Caroline och valde mig själv framför alla måsten! (:

Praktiken är över igen för den här gången, har varit mycket på BVC och det är ju bara så himla mysigt!! Har även fått ta en del venprov så jag är mer nöjd än jag brukar vara när jag kommer hem från Brålandapraktiken höhö. Kul! Har seminarium i skolan på tisdag så jag har lite å skriva och så innan dess, men det ska jag nog allt hinna med. Jobbade på Scorett både igår och i onsdags med och det var jätteskoj =) Och bra med extrapengar! Igår hade vi extraöppet på kvällen så för en gångs skull jobbade man inte själv - såå mycket roligare då!

Om en liten stund ska jag iväg till Trollhättan och hänga med Malin innan hon börjar jobba. Kan bli en kopp kaffe kanske :) Sen ska jag hem och laga fisk (mums), träna, fixa grejer inför uppvisningen på söndag, och efter det till Gymmixhallen och hjälpa till med saker inför tävlingen imorgon. Fullt upp! Men det är bara kul. Ska bland annat servera tacobuffé till de gymnaster som ska tävla. 

Kom precis på att min parkering gick ut för en kvart sen! På med mjukisarna och ut å flytta bilen då. Vi hörs kanske senare.

Med kärlek, Linda

Kommentarer
Postat av: Gustav

Ditt liv är ointressant.

2011-04-08 @ 11:13:01
Postat av: Carzan!

För det är du värd!!! :)

2011-04-08 @ 13:57:52
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0