Trött!

Åh herregud va trött jag är. Gick upp 06.30 för å köra min pojkvän till jobbet. Jag åker ju buss till skolan varje dag, men idag ska pappa ha bilen så då fick A välja mellan att bli skjutsad eller att cykla. Och vädret var inte riktigt cykelvänligt tyvärr... Nu har jag halvsovit 45 min vilket nästan är värre än att va vaken och uppe ordentligt, men jag la mig i sängen igen när jag kom hem för att läsa lite inför skolan, och det tog inte så lång tid innan jag kände att det inte skulle gå hehe... så som sagt, somnade gjorde jag! Mer eller mindre. Nu är jag knappt vaken. Hoppas jag fixar 4 timmars föreläsning!

Syns det hur pigg och fräsch jag är? Nu blir det frulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0