Trööööött

Vilken dag!! Blir ett kort inlägg...

Idag var andra dagen på praktiken, första intrycket igår var katastof (!) - inga kläder, inga arbetsuppgifter, inte alls uppstyrt! - men det har som tur är fortsatt bättre. Skoj att möta lite patienter även om det inte är några jättespännande "sjukdomar"! Somnade inte förrän efter 01 inatt och klockan ringde 06.15, dessutom sov jag dåligt efter halv fyra någon gång så jag har varit nåt sjukt trött idag. Svårt att kväva gäsparna på vårdcentralen.. Imorn blir det upp samma tid så jag ska kolla Idol om ett tag och sen soova! Tvättar just nu och ska diska också - allt för att hålla mig aktiv! Började med att stänga luckan till ena tvättmaskinen så att den startade innan jag valt program och lagt i tvättmedel och fortsatte med att starta den andra då jag märkte att jag tryckt 60 grader till en 40-tvätt! Lyckat Linda! Jag är inte alls trött :D

Igår efter praktiken blev det stressigt till gympan men den gick väldigt bra och sen TRÄNADE JAG!! Det ni. Var riktigt skoj! :) Hem efter det blev det för att greja med en massa viktigheter och betala räkningar - mer vuxenpoäng till mig! Tyvärr hann jag inte läsa något till skolan och idag finns ingen möjlighet att jag orkar det. Tar tag i det imorgon! Håll tummarna för mig ;)

Pussåkram från Lindsy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0