Sovmorgon

Godmorgon! Idag fick jag sovmorgon :) En konstig sån dock, A åkte till jobbet innan 7 och efter det vaknade jag varje kvart eller halvtimme heela tiden. Hade inte ställt klockan så det kanske gjorde att jag trodde att jag försovit mig? Men men, skönt att iaf kunna ligga i sängen, och jag somnade ju om en liten stund mellan dessa kvartar ;)

IDAG SKA JAG OCH MIN POJKVÄN TILL BANKEN FÖR ATT SKRIVA PÅ LÄGENHETSKONTRAKT!!!!! :D:D:D:D:D JAAAAAAAAAAA! :)

Vi har fått extranyckel och 1 oktober blir den våran!! Weeiii! Var där igår och visade den för mamma och pappa och mätte lite å så inför vårt nya kök. Imorn ska jag, A och hans mor till Ikea och kolla och planera! Mamma och pappa är dumma och tycker att jag ska ha mitt släktkalas den 3 okt I LÄGENHETEN. Haha!! Men det kanske är lite skoj :D

Nu ska jag äta frulle och göra mig iordning inför bankmötet, sen blir det en föreläsning mellan 13 och 16..
Lyssnar på Flo Rida's Club cant handle me - blir så glad av den ! :D

Ha en skön dag, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Carzan

Åh vad underbart! =) Grattis! Nu kan du på "riktigt" vara glad över att ni hittat en lägenhet!!! :D Pussisar!

2010-09-22 @ 11:02:15
URL: http://carzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till lägenheten! :D

Hoppas allt är bra med dig?!

2010-09-22 @ 13:56:18
Postat av: Linda

Allt är bra med mig :) vem är du? :)

2010-09-22 @ 15:31:35
URL: http://lindsys.blogg.se/
Postat av: Carzan

Uppdatera kvinna!

2010-09-24 @ 08:37:30
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0