Söndag

Hej bloggen!
Ligger hemma på Onsjö å slappar, skulle kunna sova tror jag! Har idag hunnit med en fika med underbara stina och carro, var alldeles för längesen jag träffade stina!! ♥ Efter det var jag och röstade och ikväll blir det förhoppningsvis god mat med A.

Lördagskvällen spenderades på två olika fester, först blev det kräftskiva hos Mathilda, jättemysigt! Speciellt mysigt att träffa Lisa! Där hann vi tyvärr inte stanna mer än 2 timmar - kändes nästan lite som studentbjudningar ;p Nästa stopp blev hos Fredrik och Marie som hade inflyttningsfest! Också trevligt :) någon utgång blev det inte, men jag var rätt trött efter veckan så det gjorde mig inget! Sov ut i morse vilket var väldigt skönt.

Idag fick jag äntligen inhandlat en ny skolväska också! Min håller ju på att rasa samman totalt! Det blev en snygg svart väska från Accent, endast 349 kr!! Har nog bestämt mig för vinterjackan också som jag la upp häromdagen, så den la jag undan idag! Måste bara fixa pengar till kontot...

Min syster är hemma i helgen så i fredags åt vi räkor och massa gott hela familjen! Så mysigt att träffa henne :) Hon hjälpte mig att rensa min garderob här hemma också, vi hann inte klart men vi kom en bit på väg. Det blev en STOR hög "sälja/ge bort", en lite mindre "släng" och en ganska så liten hög "spara och använd".. men men, det var välbehövligt!! Funderar på om jag ska orka fortsätta lite med det nu kanske...

Två kompisar till mig och Adri har nyss fått barn båda två med bara en veckas mellanrum och idag träffade jag på dom båda av en slump! Så underbart söta bebisar, man blir så varm i hela kroppen! =) De var ute på promenad med barnvagnen i solen och det fina vädret, kan det bli bättre? Hoppas på att snart kunna ses ordentligt allihop!

Nu ska jag göra något vettigt!
With love, Linda

Kommentarer
Postat av: Carzan

Ja fikan var underbar! Saknar dig!

2010-09-19 @ 23:06:31
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0