Puh!

Oj, oj, oj, vad jag är ur form! Det känns att man inte tränat på ett tag.. Men jag å kathy var duktiga i en timma och det kändes sjukt bra att iaf komma igång! Nu har jag precis fått i mig asgod mat som jag lagat alldeles själv!! :D (Matlagning är inte min bästa sida, inte heller mitt största intresse...). Inga kolhydrater heller så jag är nöjd!!


Pannbiff, kokta morötter, gurka och tomat!
Haha nu när jag ser det såhär och läser hur det låter - hur svårt är det att laga detta? :D
Moahaha, men jag är stolt ändå!!


Nu dags för nästa motionering för dagen - vilken nystart!! Jag ska iväg med Elin, Linda och Kathrine för att klättra! Utan linor å sånt, men jag antar att det inte är jättehögt? Kan i vilket fall blir sjukt flummigt med oss 4!

HEY HO, LETS GO!


Kommentarer
Postat av: Carzan

Nice! Lycka till!

2010-09-20 @ 18:02:33
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0