Pluggdags!

Klockan är kvart över tre - har jag börjat läsa mina 300 sidor än? Nej, jag har ju inte det...

Gick upp vid 10, skönt att känna sig utsövd! Sen ville Adri till Överby och jag var inte svårövertalad... Tvådagars alltså, farligt! Det blev faktiskt lite shopping till mig själv, igen. Nu är det bannemig stopp! A hittade ett par jättesnygga boots, men det blev inget köp där. Kan nog hända att han är innehavare av dessa inom snart framtid ändå! :)

Så NU jävlar är det dags att plugga! Har druckit en kopp kaffe, och här i lägenheten ingår påtår så det är ju bara att köra! Tyvärr har jag bara 2 timmar på mig, sen är det kalas i Vargön för Adris systerson. Vad blir han till mig? Ingenting? :P

Soooom sagt, nu kör vi! Wish me good luck...


Kommentarer
Postat av: Carzan

Hoppas att du kom framåt med läsningen! Själv har jag shoppat jag med ;) Såååå kul med shopping! Men man blir aldrig nöjd...

2010-09-13 @ 20:00:05
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0