Hemma

Ingen alltför lång skoldag idag, jag åkte bussen kvart i 9 i morse och för en timma sen var jag hemma igen. Skönt! Däremot var dagens andra föreläsning något av det värsta jag varit med om. Mer uttråkad får man kämpa för att vara! Man undrar ju ibland hur vissa lärare tänker... för att inte tala om en del av eleverna, Pstavar hit och reumatism dit - men nu inte mer om det!

Att göra idag:
Städa garderoben - just nu är den ett bombnedslag! Kläderna förtjänar bättre!! =)
Vika/sortera tvätt
Hämta thaimat i stan och äta med A :)
PLUGGA...

I vilken ordning det blir får vi se, men jag har en känsla av att sista punkten förblir sist... :/ vilket den inte borde! Har jag fel inställnig då? Fasiken att allt ska handla om självdisciplin! Jag ska ringa min syster och få lite av henne tänkte jag, och även intervjua henne.. det tycker hon säkert är skoj! :D

Min senaste shopping, väldigt H&M-inriktad av en slump.. :)


Svart transparent blus med volanger, militärgrön tunn kavaj (ja, jag SKA skaffa mig ett strykjärn ;) ), svart kjol med silverdragkedjor, kängor med snörning och dragkedja på insidan, mönstrad sjal. Allt kommer från H&M bortsett från kängorna som du hittar på Skopunkten!


Jag har funderat ett tag på den här jackan från SELECTED FEMME.
Vad tycks? Ett tusen riksdaler fattigare och den är din!



Ha en skön eftermiddag!

With love, Linda


Kommentarer
Postat av: kathy

Sjukt snygga grejer du köpt hjärtat:) Pluggandet blir en vana snart ska du se, du är säker jätte duktig :)

2010-09-16 @ 13:47:09
URL: http://kkathys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0