Snickarbyxor!

Jag är nu ägare av ett par svarta snickarbyxor! DET NI! ;) Jag vill ju inte vara sämre än någon annan liksom, ska man renovera så ska man göra det ordentligt!! Då ingår snickarbyxor :D Hahah..

Ska se hur det går med det där med smileysar nu, kan ju bli lite tjatigt hehe. Idag försov jag mig, var sjukt trött i morse trots allt jag inte somnade allt för sent igår! Mina sömnvanor börjar bli lite bättre dock :) jag är inte lika trött under dagarna nuförtiden! Kanske är det för att jag kommit in i "skolvärlden" lite mer också.. I vilket fall kom jag en kvart försent, men som tur är var det "bara" grupparbete och min ursäkt godtogs! Puh :)

Sen jobbade vi med vårt rollspel vi ska spela upp på seminariet imorgon, det kommer bli skoj! Klockan två var vi klara och då blev det raka vägen till nya lägenheten.. Inte gjort så mkt idag jag själv, men tapetseringen blev klar och det blev superbra! Sen åkte jag och Adri till massa olika byggvaruhus för att köpa bänkskiva. Vi hittade en på Bauhaus (billigast av de vi va på) som var skitsnygg! Svart laminat. Klockan hann bli 8 innan vi var hemma, så nu är jag lite seg. Fått i mig lite mat iaf och nu ska jag plugga på mina "repliker" inför imorn!


Vet ni om hur jävla gott SUSHI är?! Man borde fasen äta det oftare! Jag och evelina tog oss en sushi-lunch idag och det var delicious! :D Fick tyvärr reda på att det inte är så nyttigt som jag trott dock.. riset innehåller tydligen masssa socker! Min fina Alexandra hann också komma förbi och det var underbart att få se hennes face iaf en halvtimma! Fick ett par jättefina örhängen också i försenad födelsedagspresent! Tack love!! ♥ Snart ska jag se till att få ihop en helg att hälsa på henne i norge! Mer qualitytime behövs!!!

Ha en underbar kväll kära vänner!
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Carzan

ska bli spännande att se :D Längtar så* Lägg gärna ut bilder på bloggen så att ja kan få tjuvkika!

2010-10-11 @ 22:57:12
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0