Säng, säng, säng, sova sova sova, säng, säng säng...

Rätt tjatig - se nedan - men ändå, vi har köpt oss en säng! :D OCH en soffa! haha! Så jag tyckte att klippet passade lite ;) Fast vår nya säng är liiiiite snyggare och goare!

Va inte hemma förrän klockan åtta, åkte direkt från skolan ner till gbg för å handla. Och vi hittade vad vi ville ha :) Nu har jag för en gångs skull varit duktig och pluggat det som behövdes pluggas tills imorn INNAN jag började med massa annat. Duktigt! =) Nu ska jag se om jag kan börja plocka isär gamla sängen eller nåt, men risken finns att jag behöver vänta tills Adri är hemma från innebandyn.. Män är allt för bra ibland! ;)

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0