Oj, oj, oj...

Hej bloggen!

Hoppas ni har förståelse för mina dåliga uppdateringar just nu! Förlåt! Det är sjukt mkt heeela tiden för tillfället, är det inte målning eller jobb i lägenheten är det skola eller plugg. Knappt att jag hinner ringa mina vänner!!

Det går iaf framåt i lägenheten :) den blir finare och finare för varje dag!! Jag lovar att jag ska lägga upp bilder när allt är färdigt =) Kameran bor i lägenheten just nu för jag försöker dokumentera renoveringen från början till slut ;) kan vara kul att ha! Vi har hittills:

Målat alla dörrar vita (skall dock målas en sista gång i veckan)
Målat 3 väggar i sovrummet + alla lister, dörrkarm och garderob (sista väggen ska tapetseras imorn - sen är sovrummet klart!! Bortsett från småsaker som städning och gardingstång och sånt..:))
Målat köksväggarna + lister
Satt upp 3/4 av köket :) Imorn ska bänkskiva inhandlas!
Bytt toastol och börjat greja med duschslang som skall bytas.. pappas jobb att göra rent avlopp och sånt haha!
Gjort rent alla persienner - dom var bland det äckligaste!
Något mer? Massa förarbete såklart till allt detta, men det mesta är kul! :) Tur att man har snälla föräldrar och kompisar som hjälper till! Ni är guld värda!!! ♥ (Carro din ursäkt är godtagen - don't worry!)

Annars flyter livet på, skolan går helt okej - men tentan närmar sig!! Känns lite overkligt, och jag är faktiskt nervös.. Tänk om jag inte klarar min FÖRSTA tenta? :( Jag är dock sjukt nöjd med min grupp förövrigt, vi har askul ihop! Och vi gör grymma arbeten ;) Nästa kurs är individuell, kommer kännas ovant!

Träningen går det inget vidare med just nu, men största anledningen till det är faktiskt tidsbristen! Tyvärr frustrerar det mig att jag inte hinner iväg!! :( Det blir inte ens Promenader.. Nu känns det dock som motivationen finns där - men då finns förstås inte tiden! Jag får väl stå ut några veckor och sen när vi flyttat ska jag bannemig komma igåg ordentligt:) Den här helgen har jag dessutom ätit massssa onyttigheter!! SLUT med det nu!

Nu skulle jag egentligen tagit en fika på standgatan i trollhättan med alexandra som är hemma från norge i helgen, men det hanns inte med :( Förhoppningsvis hinner vi med en lunch eller så imorgon, jag håller tummarna!! Saknar henne!

Istället ska jag sätta mig å läsa ett manus vi ska ha till ett rollspel på seminariet på tisdag, kan bli intressant! ;D Ska koppla hela händelsen till massa blablabla också så det är väl dags att sätta igång! Om en halvtimme kommer min Adri hem också, saknat honom idag! ♥ Måndag-onsdag blir antagligen heldagar i skolan, sen får jag tid till lägenheten igen hoppas jag!

Ska försöka blogga líte oftare igen - jag gör mitt bästa! :D

Ta hand om er
With love, Linda


Kommentarer
Postat av: Carzan

Trevlig läsning.

2010-10-10 @ 21:29:43
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0