Life's good!...

...men inte alltid en dans på röda rosor... :)

Jag är helt slut! Som sagt är det väldigt mycket just nu, både i skolan och med lägenheten, och man flänger fram och tillbaka, hit och dit, hela dagarna för att hinna med allt! Idag var jag i skolan mellan 9 och halv 1, sen tog jag bilen direkt till Torp och Bauhaus (tråkig bilresa själv) för att bland annat köpa en grej till bänkskivan som vi glömde i förrgår. Skulle även köpt handtag till våra nymålade innerdörrar men det fanns alldeles för mkt att välja på för att bestämma själv. Dessutom verkar det hur krångligt som helst att välja rätt sort!! Blä. Tillbaka mot Vänersborg sen för att åka till lyan å kolla hur det gått idag - Adris snälla far och hans kompis har jobbat nästan hela dagen med köket!! Fått in vatten och kopplat in diskmaskinen :) Och satt dit hällen! Det börjar arta siiiiig!!!!!

Efter det åkte jag och beställde klickgolv till vardagsrummet och sen hem. NU ÄNTLIGEN har jag fått i mig mat! Inte det godaste jag ätit (det var ju jag själv som var kock...) men fick slänga ihop lite nudlar och wokgrönsaker - man tager vad man haver så att säga. Skönt iaf eftersom jag åt frukost vid 7 och inte ätit sen dess. (Okejdå, en cheeseburgare i driven fick det bli på Torp för att jag inte skulle rasa samman:D)

Nu ska jag läsa lite av mina 300 sidor jag har att läsa (helst till imorn), men jag anar att en powernap kommer behövas också. Hoppas på att hinna tillbaka till lägenheten sen för lite mer fix och trix, men nu får skolan prioriteras!

Jag HAR tagit bilder och nu är kameran faktiskt här hemma, men är det inte roligare att få se när allt är klart?! :) Carro du får hålla dig! Den som väntar på något gott....

Kommentarer
Postat av: Carzan

inte roligare. Blir mer roligare att få se hela processen.

2010-10-13 @ 20:30:47
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0