Barngymnastik

Kom nyss hem från dagens barngymnastikträning, det gick riktigt bra! Varken Enna eller Josefin kunde idag så jag fick hjälp av snälla Line! Var helt svettig efterråt, passade på sjukt många handvolter och volter och dom börjar bli såå duktiga många av dom! :)
 
När jag kom hem satt Adri å Tobbe i köket å åt pizza, gissa om jag blev sugen. Som tur va fick jag en liten slice av dom båda :D Gottgott! Jag är rest-ätarn!

Sådär jättemycket tentaplugg har det inte blivit idag, eller jag satt säkert 3 timmar förut men väldigt mycket av den tiden gick åt till att bara leta i böckerna för att förstå vad dom överhuvudtaget menade med vissa saker... suck! Så aktivt pluggande kanske blev en timma eller så... INTE skoj. Men men, kommit en liten bit påväg och nu har jag ju kvällen på mig också.. ska sitta iaf 2 timmar! Just nu är pappa här å grejar lite med lägenheten igen, han är en klippa!! :) Sånna där guld-lister man har över mellanrummet mellan trösklar och golv kan jag inte sätta upp själv, speciellt inte när de behövs sågas och filas till en viss form! usch usch :)

Jag får hoppa in i duschen här!

Over and out.
Linda

Kommentarer
Postat av: Carzan

Ja de har verkligen vart guld värda!! :D Ses idag:D pöss

2010-10-29 @ 09:39:49
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0