4 oktober 2010

Nu har jag legat lite på ... sidan ett tag - vad är det man säger? Latsidan? Läsidan? Haha:D Har ju i vilket fall inte bloggat på ett antal dagar. But here I am!

Praktiken blev helt okej tillslut, sista dagen fick jag ta blodprov i fingret på en patient och ta bort agraffer (som stygn fast som häftstift:p)! Grymt ju ;) Fredagen blev det träff med gruppen i skolan för att skriva arbete, blev rätt stressigt dock eftersom jag åkte fram och tillbaka mellan skola och bank bland annat. I fredags blev lägenheten vår!!!!! :D Helgen var både bra och dålig, men mest bra. Jag fyllde år i lördags och på kvällen fick jag äntligen träffa några av mina tjejer (carro kom hem BARA (nästan) för min skull och jag är såå glad över det!) och bara prata en massa och mysa och götta oss! Har saknat det! Igår var det släktkalas vilket var trevligt. Nu är det lägenhetsfix och plugg som står överst på prioriteringslistan, just nu är det snickare och elektriker i lägenheten som fixar med köket och jag och Adri var å köpte takfärg och färg till vardagsrum och kök. Jag är sjukt excited! Hittade en snygg tapet också som vi tänkte ha som fondvägg i sovrummet, får fundera mer på den! Det är ju ute med fondväggar nu i höst men vafan! Den är diskret och snygg :)

Fick massssa fint i födelsedagspresent by the way! En sodastream (yes!), växter och en skitsnygg vattenkanna, kastrull kavel och penslar till bullar bl.a. haha, handdukar, elvisp, en skrivare (behövs ju som student..) och lite kläder och sånt. Ett par snygga jeans blev det från älskling, lite baggy vilket jag aldrig använder längre så det blir nice med lite variation! :) När jag får tid någon gång kanske det kommer en bild. Kanske kanske inte... ;)

Nu är A på överby för att köpa PS3 och allt vad det är han ska ha, jag är hemma för att plugga! Så nu inget mer bloggande - har på mig fram tills vid 4 och lite tid ikväll med, resten av tiden ägnas åt lägenheten. Hade varit gött att hinna med en sväng till gymmet också men det känns sådär troligt.. Vi får se!

Ha en underbar dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Carzan

KOM IGEN blogga MERA!!

2010-10-06 @ 11:11:56
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0