12 timmar senare

Hehe, precis! Kom nyss hem här, drog direkt på mig mjukisbyxorna och sitter nu halvdöd i soffan. Jag mår inte bra :( Världens jobbigaste huvudvärk, kan inte böja mig ner - då sprängs huvudet, och hela nacken är stel. Rädd att jag håller på å bli sjuk :( Har lite ont i halsen och är lite snuvig, så risken finns ju...

Idag var vi inte klara förran strax innan 5 i skolan. Blä vilken lång dag! Och nu har jag dessutom en hel del att gå igenom. Direkt efter skolan hoppade jag av bussen vid överby, sa hej till Kathy på Eat som jobbade så duktigt, och pratade ett tag med Casandra på Pondus. Letade lite födelsedagspresenter till en viss person som fyller år i övermorgon (och det är inte mammas å pappas hund Dustin - även fast han också fyller år då:D). Men än avslöjar jag inte om jag hittade något! En sak jag kan säga dock är att Adri är sjukt svår att köpa presenter till! Allt ska vara valt av honom själv ;) Så vi får se hur det går! Fortsättning följer...

Vid 6 kom min babe å hämtade mig på Överby, då var det dags för en tripp till Bauhaus igen för kakelinköp! Vi hittade ett fint - egentligen inte sånt vi tänkt oss - men detta var det extrapris på ;D Man får ju tänka på ekonomin! Fina vita kvadratiska rutor på 10x10 cm :) Vad tror ni?

Nu ska jag ta en värktablett, och göra mig en kopp te (det blev mcd-mat förut - matlagning hinns ju inte med i dessa stressade stunder :( Var inte ens så gott, men men!). Sen kan jag välja mellan att lägga mig i sängen å kolla tv/film, sortera papper/grejer inför flytten eller att plugga. Det sistnämnda får det bli även om det inte är det mest lockande! Ska fortsätta tycka synd om mig själv här! Ta hand om er!


With love, Linda

Kommentarer
Postat av: Carzan

Har länkat dig på min blogg nu!

2010-10-23 @ 18:13:57
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0