"Svarstund"

Haha ja det bara vällde in frågor om allt möjligt under min lilla frågestund i veckan! Nu finns svaren! Puh ;)

Jag har varit sletnast i stan hela helgen.. inget smink, knappt gjort i ordning håret och inte brytt mig alls - skönt iofs men hur fasen ser man ut egentligen =) Pluggat en del idag, nu har jag precis ätit lite kvällsmat och dricker te. Mums! Kex med brie festade jag till det med också! Om en timma är det fotboll, Milan - Inter, gissa vem som kommer sitta som fastbunden vid TVn. Jag ska över till Linda en sväng! Här kommer ni till hennes blogg :) Det blir kanske en film - å godis och julmust förstås! :D
Imorn är jag ledig från skolan, det blir plugg plugg plugg hela dagen! Kanske en sväng till gymmet med Kathy. Nu har mamma å pappa hämtat Dustin igen, kommer vara lite tomt utan honom imorn... ♥
Hoppas ni har haft en trevlig helg!
PUSSåKRAM

Kommentarer
Postat av: Linda Almgren

gullig du är som länkar till min blogg :P

hihi känner att min inte alls är lika kul att läsa dock :P hörs imorgon!! puss

2010-11-15 @ 00:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0