Praktik

Ligger å slappar i sängen med huvudvärk... Beror nog på sömnbrist!!

3 praktikdagar har gått, och jag är lite besviken... :( Inte alls beroende på vårdcentralen eller personalen, alla är hur goa som helst, men jag är besviken på snön!!! På FOLKTOMMA Brålanda! Jag har under 3 dagar varit med på kanske 15 (!) st patientfall.... Avbokningar hit och avbokningar dit. Och i princip inga blodprov alls. Men idag tog jag iaf mitt första venprov, på Josefin (min kurskompis). Tur att det finns någon som ställer upp ;D

Nu är jag ledig i två dagar (plus helgen förstås), och jag har en hel del att plugga inför seminarie på onsdag. I helgen är det Regionscup i gymnastik i Vänersborg, och jag ska vara funktionär - kul! :) Helt uppbokad helg dock på grund av det. Idag ska jag bara slappa, borde ta mig till gymmet men det är tveksamt om jag orkar det. Det får jag ta tag i igen ett annat år, höhö... 

Nu ska jag hitta på nåt! Fråga mig inte vad =)

With love, Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0