Nästa: Karlstad

Sitter på bussen påväg till Värmland. Niice! Lite segt att åka buss i 2,5 timmar, men jag har ju datorn iaf! Och OM jag mot förmodan skulle bli sugen på att läsa om nervsystemet så finns boken också med ;) Fortfarande ont i nacken dock och det är ju inte det mest bekväma att sitta på en fullproppad buss helt stel... men men, det får gå. Hoppas 50% batteri på datorn räcker tills jag är framme? (det gör det nog inte.)

Idag blir det mys, kanske en sväng till systemet inför morgondagens bravader, men annars ska vi bara chilla jag och Carzan. Kanske lite serier? God mat? :) Imorn blir det säkert en sväng till stan, eller så tar vi det på söndag. Mina kläder från Nelly hann inte komma förresten:( Typiskt! Så nu vet jag inte vad jag ska ha på mig imorn.. men det får lösa sig! I vilket fall ska vi på HOCKEYMATCH imorgon! Kiing. Färjestad - Frölunda. Hoppas på en bra match!! (Min första riktiga live-match, woohoo!)

Går runt idag och tror att det är lördag, jobbigt! Men ändå gött när jag kommer på att det bara är fredag, en dag extra till mig! På söndag när jag kommer hem ska jag och A åka hem till mamma å pappa å äta middag. Mysigt! ♥ Senaste tiden har jag bara hunnit träffa dom när dom varit i lägenheten och hjälp till, finns ju roligare sätt att umgås på... Sen på måndag ska jag ut på PRAKTIK :) Ska bli kul! Obligatoriskt är dock att ta venprov, alltså blodprov ur armvecket, och jag är nervös! Hur ska jag träffa rätt?

Nu ska jag sätta mig och läsa lite bloggar å så. Hörs i helgen!

Kommentarer
Postat av: guevacci

Tack för att du medverkade i "dagens blogg" igår :) Kolla om du är en av vinnarna annars anmäl dig igen om du känner för det =)

2010-11-19 @ 21:08:42
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0