Måndag igen, november igen

Godmorgon!

Guuud va fort tiden går, redan måndag igen, och ja - redan november igen. Känns det inte lite så?
Sitter å äter frukost, gick upp för en timma sen men har bara slappat tills nu. Idag äter jag Arlas mellanfil med Axas f-müsli GOLD, Godmorgons apelsinjuice och en macka från Pågen med Arlas Bregott och Ica Maxis kalvkorv. Nu vet ni det! :D Äter en ordentlig frukost, för idag ska jag lämna blod för första gången! Lite nervös faktiskt!
Min helg var GRYM, fredagen var bra med en del av tjejerna här, kollade Idol och åt godis! I lördags var det OKTOBERMARKNADEN i vbg, ååå så bra! ;) Haha det är ju tradition att gå dit en sväng, och för första gången på åratal var det inte svinkallt och regn! Sjukt bra. Jag slog till med 14 par strumpor för 100 kr, och en kötthammare till Adri för 25 kr. Hahaha, han har faktiskt "önskat" sig en sån, och jag prutade till och med ner den till 20! INTE FEL :D Oktobermarknaden har sina fynd...

På kvällen blev det partay till tusen! Förfestade här i lägenheten, 15 glada tjejer, alkohol och tilltugg, mkt bra! Såå underbart att träffa alla. Ni betyder massa för mig brudar!! ♥ Vid halv 12 drog vi ut å dansade - själva festen var sådär men vi gjorde det bra :D Så det var en glad Linda som somnade med kläderna på i sängen vid 3. Haha!

Igår gick jag upp alldeles för tidigt, kände städ-suget och tyckte 10.00 att det var dags. Så upp gick jag och började plocka undan ett antal öl- och ciderburkar, moppade golv å höll på. Tills jag pratade med mamma i telefon och insåg att jag hade gått upp klockan 9... det här med sommar- och vintertid asså!!! Sen fick vi iaf äntligen kaklat köket, med mycket och bra hjälp av onsjö-grannen Sture! GULD värt!! NU fattas bara fogen :) Igårkväll kom först Kathy å Elin förbi en sväng, sen senare kom Carzan och då åt jag, hon å Adri tacos å myste och kollade film. Bra dag igår med alltså!

Nu ska jag fixa mig lite innan jag går till mor och fars arbete och lånar bil.. Förövrigt är det BARA tentaplugg som gäller för mig hela veckan, nu jädrar måste jag ta tag i det.
Tänk om jag svimmar på blodcentralen....

So long, Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0