Jag är LEEDIG!!

ÅÅÅ va gött :D Tentan tog bara 1,5 h och det kändes helt okej! Jag boooorde bli godkänd tycker jag, men man vet ju aldrig... i vilket fall är det sjukt skönt att det är över! Blir det omtenta får det bli ett senare problem. Men känslan i magen är iaf bra, så jag hoppas på ett godkänt :) Resultatet kommer om 3 veckor!

Grejat i lägenheten sen jag kom hem, byggt ihop sängbord och fixat trådbackar och sånt i en garderob. Oooh så bra det blir =) Dricker ett glas rosé haha, är man ledig så är man! Jag ska lägga ut bilder på lägenheten i helgen för nu börjar den se okej ut ;) Ska se om jag kan ge mig att bygga ihop klädskåpet vi köpte till sovrummet nu, men vetefasen om det kommer gå. Annat vi köpte: till vardagsrum; gardiner, kuddar+kuddfodral, soffbord.Till sovrum; nytt överkast, hylla till mina skolgrejer. Kök; Smågrejer som sopsortering haha och krydd- och bestickinsatser till lådorna.

Om ett tag ska jag in i duschen och sen vid 6 ska jag möta upp min kära studiegrupp, vi ska fira med afterwork (after-tenta) på O'learys med mat och ööl. Niiice! Får se vart kvällen leder oss.

Pussåkram från LINDSY ♥

Kommentarer
Postat av: Carzan

Är du ledig från blogguppdaterandet med!?

2010-11-07 @ 11:45:52
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0