It's on its way...

Jag har syndat. Detta är just nu påväg till mig...

Black Label Leggings SEK 169, Purple - NELLY.COM
Matsumoto SEK 379, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Cat Party Bodystocking SEK 299, Only - NELLY.COM

Vad tycks? Jag var tvungen! Inte köpt något till mig själv på jättelänge, så nu blev det som det blev höhö... fast nästan så man hoppas lite att något av det inte passar så man får skicka tillbaka det. Jag har ju inte pengar till sånt här egentligen :( Hoppas iaf att det kommer fram imorgon eller på fredag så jag kan ta med det till Karlstad i helgen, på lördag blir det utgång och då kommer skorna passa perfekt :D

Vill egentligen ha den här jättesöta klänningen också, men den är lite somrig tycker jag. Dessutom är man ju tyvärr inte lika smal och brun som tjejen här, så jag tvivlar på att den skulle sitta så bra på mig.....


Internetshopping är inte bra. Är jag ensam om att känna så ibland? Det är sååå lätt att bara klicka, och klicka, och klicka, och klicka....... Allt ovan kommer från Nelly.com!

Jag kom nyss hem från träningen, var duktig och gick dit och hem, bara en kvart en väg men det är ju bättre än inget liksom. MRL var riktigt bra! Kunde varit lite tuffare i "finalen" bara, då ska man ju vara så trött så att man dör :p Men det kändes, och svettig var jag som bara den. Imorn blir det POWERAEROBICS, något nytt.. får se om det är något för mig =)

Nu dusch, lite plugg, och förhoppningsvis tid för att bara slappa framför TVn.
With Love, Linda

Kommentarer
Postat av: Carzan

Jätte fina kläder!! :D Kommer bli king! Puss!

2010-11-18 @ 14:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0