Hunter!!!!

Hej hej hej!

Sitter i soffan, äter lite godis och är himla glad över att jag numera är ägare av ett par Hunterstövlar!! Weeheey :) Fick dom i för tidig julklapp av Adri, bäst! Fast jag betalade lite själv också hihi, gillar inte grejen att man ska köpa presenter och julklappar till varandra för flera tusen kronor. Man kan väl visa att man tycker om varandra på andra sätt? =) Trots att det var en julklapp tänker jag definitivt använda dom innan 24 dec, höhö. Vädret idag är ju som gjort för gummistövlar! Mina gamla (som jag dock gillade mkt också - dom var varmfodrade dessutom!) har de gått hål i... Hunter Original Tall, blir dina för 1249 kr! (Finns att beställa lite billigare från en del ställen, jag köpte mina på Pondus.)


Sjukt nöjd :)

Igår blev en lugn kväll, kikade lite av idol hemma hos Kathy och bara göttade oss. Var ledig från skolan på dagen, vi har helt otroligt mycket att lära oss tills på tisdag och jag har ingen aning om hur jag ska klara av det, men lite pluggade jag igår iaf och snart ska jag fortsätta... Mer sugen är jag tyvärr på att fixa och pilla med mitt nya tidningsställ (secondhand-fynd för endast 20 kr :D) som ska bli vitt. Det var ett tag sen jag köpte det men det bara står, ofärdigt.

Det slog mig förut när jag kom hem med en shoppingpåse, hur längesedan det var jag unnade mig något till mig själv. Ska ekonomin vara såhär alla 3 studie-år? Usch. Hur ska man ha råd med alla julklappar? Dessutom saknas ju en del grejer till lägenheten fortfarande, vilket måste prioriteras... Badrumsskåp, ett till sängbord, sänglampor, hatthylla+skoställ....... Jaja, man får väl vänja sig helt enkelt! That's life. Saknade verkligen jobb-livet när jag var inne på Pondus bland alla brudarna där.

Nu ska jag inte sitta här med! Rörelseapparaten med alla dess namn, funktioner och innebörder kallar! Kanske är jag en latin-expert på tisdag!

With love,
Linda


Kommentarer
Postat av: Astrid

Av någon underlig anledning lär man sig att unna sig utan att ha pengar... Hur det går till? Ingen aning. Men jag längtar ändå tills i sommar när jag (om man nu får ett jobb) kan unna mig ÄNNU mer saker! :D Vi borde ses snart igen! Förresten: Jag smygkikar här för att få se bilder på ditt nya hem - pik! Puss!

2010-11-13 @ 20:46:44
Postat av: Jag

Åh astrid :) ja förhoppningvis tjänar man lite pengar över sommaren och kan unna sig saker, jag saknar att shoppa ;) vi borde verkligen ses snart!! en fika i veckan? haha ja jag veeeeeet, sorry!! men vill ju visa bilder när det är KLART! men okej, du är inte ensam nu så jag får ta tag i det! imorn eller i veckan :D pusspuss!

2010-11-13 @ 21:38:23
URL: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0