Hemmafru ?!

Oojj vad jag har städat och grejat. Har varit igång sedan jag uppdaterade vid 16, så i ca 4 (!) timmar. Har förstås pausat för att få lite mat i magen bland annat. Inne på tvätt nummer 3 nu, och förutom det har jag varit uppe med grejer på vinden (check!), plockat undan, vikt kläder i garderoben (den var ett bombnedslag), städat toaletten, dammsugit överallt och våttorkat kök + hall. DET NI! :) Känner mig som en hemmafru som bara går runt och fejar haha. Tyvärr blev det ju inte mycket tid över till plugg på grund av det här, så jag antar att allt detta bara är ursäkter... men eftersom lägenheten är skinande ren nu så finns det inga ursäkter imorgon. Det var faktiskt välbehövligt. Ska börja morgondagen med att gå till kvantum och fixa det som ska fixas (hann inte med det idag) och på kvällen blir det en sväng till gymmet (vilket inte heller blev av idag). Men förutom det blir det en pluggdag.

Nu ska jag göra mig lite te och sätta mig med böckerna. Håll tummarna för att jag verkligen gör det! Sov 12 timmar inatt så frågan är när jag somnar ikväll... 

Ta hand om er gott folk!

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad duktig du är. Du får komma hit och städa med om du vill ;)

2010-12-27 @ 21:18:09
URL: http://s0eet.blogspot.com
Postat av: Malin

Bra jobbat sis! :)

2010-12-27 @ 22:57:01
Postat av: Carzan

Hej gumman!

Det verkar som att du hade en bra jul tillsammans med dina kära! Vi saknar dig här!! Önskar att vi kunde få vara tillsammans!!! :) Vi tänker på dig<3 Kram Carrmart!

2010-12-28 @ 04:01:31
Postat av: Linn

Sv:Joel tackar ;) Kom till Mellerud imorgon. Maria och jag ska ses klockan 8, så då kan du komma 9 ;). Jag började plugga igår, blir nog inget idag så jag har liite panik faktiskt. Men men, de får gå bra =)

2010-12-28 @ 11:57:42
URL: http://s0eet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0