Hårfärgning

Idag tog jag och min fina Elin en sväng till Götet. Trevligt! Inhandlade inte mkt, men jag kom hem med ett charader-spel, ett par tights och en jättefin dörrmatta - som dock gjorde att dörren inte går att stänga. Typiskt! :( Men fin är den iaf höhö. Elin fick även ett infall och gick å klippte sig på drop-in. Asfint! Som följd av det blev det därför att vi, efter ett försenat tåg och en sväng till bolaget inför nyårsfesten, gick och köpte oss hårfärg. Jag som inte gjort något med håret sen i maj, körde fegt med toning. Inte jättestor skillnad, men lite mörkare blev det :) Och lite jämnare! Elin däremot är just nu iväg, tillsammans med Kathy, och köper färg nummer 2. Hennes slingning blev sådär lyckad, haha. Vi får hoppas på bättre lycka nu! Adri ska agera hårfrisör :D Tur att pojkvännen kommer och styr upp saker efter mig och Kathrine hehe.

Förövrigt är jag helt bananas förkyld nu :( Snoret bara rinner och rinner. Ska sova ut ordentligt imorn och hoppas på att förkylningen sovs bort. Håll tummarna! I vilket fall kommer jag se ut som bajs imorn... suck! Rödsprängda grisögon, röda utslag och fnasig runt näsan och säkert rödflammig i hela ansiktet. HATA förkylning!

Nu är K och E back, låt oss hoppa att det inte blir grått denna gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0