18 december 2010

Sitter nyduschad framför datorn, var väldigt nära att strunta i gymmet men det blev allt lite träning ändå :) Känns gött! Speciellt eftersom jag trots att Elin bangade i sista minuten tog mig dit. Alltid så sjukt svårt att få tummen ur om man inte har någon att träna med. But I did it!!

Har även hunnit med att städa, det mesta iallafall. Listerna till hallen är målade och även spegeln, men det fixade Adri :) Plugget får jag ta hand om imorgon, då får det bli en heldag hemma med böckerna. Plus att pappa ska komma hit en sväng å hjälpa till med lite smågrejer. Nu ska jag fixa mig lite och om en sväng blir det fika med damerna. Valde det framför att plugga - jag vet - men jag tyckte att jag var värd det. Höhö =)

Hoppas ni har en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0