19 mars 2012

Hej! Jag känner mig inte jätteaktiv med bloggandet, eller vad säger ni? ;) Måndag idag, ny vecka - nya möjligheter! Haha:) Ligger i sängen nu, har redan varit ute på en promenad och ätit frukost men sängen lockade lite ändå.. Solen lyser in (måste tvätta fönstrena!!!) och det känns som att det kommer bli en bra dag idag! :) Dock snöade det inatt?!?!?!

Praktiken är klar sedan ett par veckor tillbaka och det var riktigt sorgligt att lämna alla i Hemsjukvården! Rena semestern dock att komma tbk till skolan, lediga dagar och icke-obligatoriska föreläsningar (som jag iofs är duktig och går på!). På fredag har jag tenta i läkemedelsräkning så jag är LEDIG både måndag, tisdag, onsdag och torsdag. Wiihoo!! Ska förstås räkna en massa hemma, men ändå. Kan sitta ute om vädret tillåter, hinner träna, ta en fika, gå promenader. Me like!

Förra helgen var jag och Johanna iväg och tävlade i Borås med våra minitrupptjejer. Dom var hur duktiga som helst och gick vidare till både semifinal och final. Hem åkte dom med guld och silver i trampett! I'm impressed :D

Nu ska jag se om min trötta kompis Evelina har vaknat så att vi kan börja räkna. So long, Linda.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/2181560/images/2012/pic_194577872.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/2181560/images/2012/pic_194577872.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: william

fin blogg:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Earlier life" modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

2012-03-19 @ 11:11:05
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0