Överkörd av en buss:)

Ja så känns det nästan idag! :) Jag måste ha lyckats sträcka till ryggen och nacken igår under tävlingen, för idag mår dom kroppsdelarna inte bra.. Gör ont bara jag ska vända på mig i sängen haha! Det är nämligen där jag ligger just nu, ska börja plugga strax inför ett stort arbete som ska in på onsdag, men min del ska vara klar idag. Så det är bara att köra!

Har haft en stressig vecka och inte riktigt hunnit med saker jag velat hinna med. I torsdags hade minitruppen genrepsträning inför gårdagens tävling och efter det tränade jag cheerleadingen i gymnastik tillsammans med Agnes. Blev en heldag - ansträngande men kul! I fredags var det också fullt upp, plugg tillsammans med min studiegrupp, eget genrep inför tävlingen och sen massa förberedelser. Hur som helst så blev gårdagen lyckad! :) åkte hemifrån 06.15 på morgonen, mötte upp Carro och våra små gymnaster och satte oss på bussen mot Tranemo. Tjejerna var huuur duktiga som helst och placerade sig tillochmed på prispallen!!! Det ena laget kom 2a och 3a av 26(!) lag. Jag och Carro trodde det nästan inte haha;) Många av motståndarlagen var nämligen mycket äldre och duktigare, våra tjejer har ju inte tränat trupp länge alls:) Så vi var (och är) riktigt stolta! Det andra laget var också jätteduktiga och kom 6a och 10a!

Vid halv fem var tjejernas tävling klar så då åkte bussen hem mot Vänersborg igen, men jag stannade kvar eftersom jag själv i också skulle tävla. Blev en halvbra tävling för oss, vi placerade oss iofs bra (det var inte så många lag med:)) men vi drabbades av 2 skador (skräll...) och massa annat under dagen. Var precis så att vi hade tillräckligt med folk till varven - en händelserik tävling helt enkelt. Men det är alltid väldigt kul att åka iväg med gänget:)

Vid 23 var jag hemma igen och eftersom det var Marknadsfest här i Vbg igår så bytte jag snabbt om och drog ut! ;) varför inte liksom när man ändå varit igång hela dagen haha. Hade en riktigt härlig kväll trots att jag var trött! En sovmorgon idag var med andra ord välbehövligt:) Har än så länge inte gjort många knop, käkat pizza med Evelina är väl allt!

Men nu till nyttigheterna - studier! Hoppas ni mår bra <3
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0