It made my day

I dessa fattiga studenttider var det skönt som tusan att se att man får tillbaka pengar på skatten i år.. woho, it made my day! :) 

Var uppe vid 8 idag, bra gjort tycker jag. Har dock inte skrivit så värst mycket på hemtentan än för dagen, det går lite segt. Igår gjorde jag klart första delen, och idag måste jag bli klar med del 2. Det är bara att bestämma sig och tänka positivt höhö... Ska åka till skolan vid 12, då är det dags för seminarium. Och i eftermiddag blir det barngympa. Kanske lite träning för mig själv också!

Magen mår bra igen iaf - puh. Höll mig inne hela dagen igår så det ska bli skönt att komma ut lite idag, solen lyser ju dessutom. Nu verkar våren äntligen börja komma på riktigt (:

Snyggt till den kommande årstiden! Bild SofisMode.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0