Tagga partaj!

Hej på er!
Jag ber om ursäkt :) Nu ska jag försöka komma igång med bloggandet igen efter min lilla paus!

Börjar där jag slutade;
London och England var mkt bra och trevligt, det var kul att träffa min värdfamilj igen och det var jättemysigt att gå runt å kika på bland annat Oxford Street och Picadilly Circus igen! Kom in till London vid 1 på fredagen och spenderade några timmar där med lite shopping, sushi och en kaffe från Starbucks. Sen tog jag tåget till Hungerford där familjen Hubner bor - och stannade där 3 nätter. Vi gick promenader, var på en pub, kikade runt i stan, spelade Wii, spelade monopol, kollade film, och åt och drack gott. På måndagen sa jag hejdå (hängde även med till de två yngsta tjejernas skola på morgonen, flashbacks!!) och drog mig tillbaka till London igen. Där blev det lite mer shopping och så :D Så ja, helgen var bra!

Veckan som gått har varit stressig, men ändå helt okej. Varit på praktik 3 dagar vilket tyvärr varit mindre bra, Brålanda vårdcentral har verkligen brist på patienter!!!! Astråkigt :( Men men, det ska bli gjort, så vad ska man göra? Synd att man inte får tillfälle att lära sig något bara. Jag börjar redan bli nervös inför min kommande sjuksköterskekarriär som ska genomföras på egna ben...

Har nästan inte tränat något alls denna vecka, men så kan det ju bli ibland...eller?! Tränade dock gympa igår, och har gått ett par promenader. Men thats it. Har Dustin (mamma och pappas hund) i helgen vilket är mysigt, och det ger ju mig en anledning att gå ut å gå en sväng:) Ska nog träna gympa imorgon igen dessutom. Nu är jag nyss hemkommen från en cheerleadinguppvisning i Gymmixhallen, trevligt trevligt! Dom var jätteduktiga! Ska försöka hinna med att handla nu om en stund också, efter jag fått lite mat i magen, och sen ska jag ladda inför utgång ikväll!! Sjukt längesen. Så det kan nog bli braa=)

Har massvis med bilder att visa, men det får jag visa er i veckan eller så. Imorgon måste jag försöka plugga lite också. Blir sjukt stressad av all hets...

Ha en trevlig lördagskväll!
Med kärlek, Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0