Like the good old days.

Snabbt inlagg kommer har.. :)

Jag har det bra, sov som en stock inatt efter mina 4 timmars somn igar, plus massa resande. Men allt gick fint och jag kom hit till Hungerford (en timma utanfor London) valbehallen vid halv 6-tiden igar. Halv 7 for er, med andra ord:) Hann med nagra timmar i London - awesome! Shoppade lite men skulle kunnat shoppa for flera tusen. Sjukt daligt att man bara far ha med 10 kg!!!! Ett par converse rikare ar jag nu iaf. Igar bara vi kakade middag och pratade, tjejerna fick sina presenter och de blev glada! Sov ut idag, nu ar klockan 10 och om ett par timmar ska vi aka till en pub och ata gott. Ska se till att fa spela lite Wii idag ocksa haha!

Hoppas allt ar bra dar hemma! Hinner inte lagga upp bilder nu men kanske senare.
With love, Linda

Kommentarer
Postat av: Malin

Nice syrran! Jag vill också va i London och shoooppa. Härligt att du är framme, låter som du har en bra helg :) Du får hälsa familjen från mej!

Puss

2011-01-22 @ 13:32:28
Postat av: Lauritsjeanette

Very nice site!

2011-11-21 @ 12:26:42
URL: http://lauritsjeanette.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0