Idag gäller det!

Godmorgon! Vaknade vid 8 av mig själv och kunde inte sova trots att jag inte somnade förrän innan 2 igår. Skönt med "många" timmars sömn!! :/ Det är väl nervositeten antar jag. Ska man behöva vara nervös inför en TENTA? Väntar på att frukostäggen ska koka nu och därför hinner jag slänga upp ett litet inlägg i vilket fall!

Pluggade mycket igår, men det blir ju alltid några timmar som går till annat. Och det stör mig! Behövde handla mat så jag tog mig en promenad ner till Kvantum i det underbara vädret - såå gott med frisk luft, dessutom var det det som blev gårdagens träning haha - och det tog kanske bara 45 minuter fram och tillbaka. Men sen skulle jag ju laga mat och äta också, så helt plötsligt har det ju gått 2 timmar liksom! 1,5 timmas paus även när det var dags för barngympa.. men som sagt, det var värt det för i gympahallen mår jag bra :)

Nu ska jag försöka lugna mig inför tentan här, läsa på det sista (ska inte åka förrän vid 12), och bara hoppas på det bästa! Sen efter ikväll ska jag sluta tjata om tentor och plugg :D

Lite bilder på vår hall som jag aldrig visat:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0