Finbesök

Hellu!

Om en halvtimma kommer fina Rebecca hit. Oj va längesen det var jag träffade henne! Usch och fy. Men nu äntligen :) Blir en massa snack och lite tedrickande skulle jag tro.

Just nu är jag lite bitter dock, av olika anledningar.

Har iaf varit i skolan idag (det var det jullovet) med bästa studiegruppen och fixat färdigt inför stort seminarium imorgon. Ska läsa igenom några gånger nu innan Beccy kommer, och sen försöka hinna plugga mer ikväll. Många tjejor man vill hinna träffa nu innan de åker tillbaka till respektive boställen, och det är svårt att kombinera det med plugg :( 

Om jag glömt att säga det startade jag för övrigt mitt nya liv idag, för sjuttioelfte gången :D Och till min glädje hade även Evelina tänkt ut samma sak, så nu har jag stöd höhö. Så lite kolhydrater som möjligt (klarat mig helt utan hittills idag), INGET godis, chips, glass, sötsaker och ingen läskeblask. Och mer träning förstås, men först måste jag bli frisk. Nu kör vi!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0