16 januari 2011

Min lördagskväll var mycket trevlig :) Lite damer kom hit och vi drack vin och åt ost, kex, oliver, cocktailtomater osv.. Mys till 100!



Himla fina tjejor!!! (Finn ett fel dock...)

(Felet är att carro är neger!!! :D)

Snygga miner, damer!


Tvättar lite just nu, men annars är det vääldigt lugnt och skönt här hemma även idag. Fick upp vårt matsalsbord igår så nu väntar jag otåligt på stolarna! Blir ju lite snyggare så... =) Nu ska jag kanske spela lite piano, eller pyssla lite med lägenheten. Har satt upp självhäftande plastfilm i svart på våra kakelplattor i badrummet, men det är inte klart än så kanske ska ta tag i det :)

Imorgon är jag ledig från skolan, ska bara läsa ett kapitel i en bok - chill. Och så ska jag vara pianovikarie! Ska jobba på Scorett på torsdag också. Yay! Sen på fredag åker jag till ENGLAND!! Har glömt att berätta det :) Ska hälsa på min gamla värdfamilj sen jag var aupair för 2 år sedan. Och så blir det förstås lite kik i London ♥

Kommentarer
Postat av: martina :)

jag blir avis har borta :( saknar er!!! ha sa himla kuligt i england babe!

2011-01-19 @ 07:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0