Vetenskapliga synsätt

Sitter på föreläsning om vetenskapliga synsätt - woohoo! Sådär kul, höhö :)

Jag var sjukt duktig igår om jag får säga det själv - det blev både 60 minuter spinning och 60 minuter bodypump. En träningsstjärna i kanten till mig! Idag ska jag dock inte besöka gymmet, det är ju tisdag vilket betyder barngympa, och sen lite gympaträning för mig själv också :) Fick även tvättat allt igår, så jag hade en riktigt effektiv måndag. Jag och min A var å kollade på bil en sväng, man blir sjukt sugen på att köpa! Värstingbilen KIA Sportage vill han ha haha (kanske inte är en värstingbil, men jag tycker det:D). Jag hade nog föredragit KIA Cee'd eftersom den är i lite mer normal storlek haha. Vi får se :)

Heldag i skolan idag, ska se till att hämta ut min tenta också, så man får se hur poängen blev. Bryr mig iofs inte så mycket om det, eftersom jag klarade det!

So long, Lindsy

KIA SPORTAGE


Kommentarer
Postat av: Astrid

Du lever så lyxigt, iPhone och ny bil! Hur lyckas du? Jag vill veta... ;)

2011-02-09 @ 12:19:02
Postat av: Lindsy

Jadu Astrid! Om det vore så väl ;) Saken är ju den att bilen - den ska min kära sambo köpa ;) Och iPhonen - den var ju gratis :D haha! Betalar "av" den genom abbonemanget, 499 kr/månaden, fast det får man ringa för också.



SÅ lyckas jag!!! ;)

2011-02-09 @ 12:43:44
URL: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0