It is worth the fight!

Hinner bara uppdatera snabbt - klockan är mycket och lilla jag måste sova. Men jag har en rolig nyhet att berätta!!! Jag klarade min anatomi/fysiologitenta!!!! Wiiiihooo :D Är sjukt lättad, jag trodde verkligen inte det! Sååå skönt helt enkelt :) 

Haft en fullbokad dag idag igen, plugg på morgonen (började riktigt dåligt tyvärr, men dagen blev snabbt bättre), sedan en snabb lunch på HV med min kära syster som är hemma i Vänersborg på besök, av anledningen att det var mässa idag på skolan och hon skulle föreläsa och informera om Linköpings Universitet där hon pluggar. Man önskar verkligen att det vore ett bättre studentliv här i Trollhättan/Vänersborg, när man hör och förstår hur det är där! Men så blir det väl när man är på hemmaplan antar jag... Himla mysigt iaf att få träffa henne en stund, och skönt att vara på skolan utan att plugga för en gångs skull, höhö. Efter det tog jag bussen till Överby för tre timmars jobb på Scorett. Inte länge, men bättre än inget! Hade kunnat jobba längre om jag velat, men jag kände inte att jag hann det. Tillsammans med hela familjen Eriksson åkte jag sen mot Gymmixhallen för barngympa, och efter det åkte jag hem, nervös inför tentaresultatet som jag visste hade kommit. Men se så bra det gick! Nu ikväll har Linda och Kathrine varit här en sväng, vi behövde lite girltalk, så pluggandet sköts upp ännu mer. Men det är det värt när man får umgås med sina vänner ♥ Nu är jag iaf klar med inlämningsuppgiften - hoppas jag! Ska läsa igenom å finslipa det sista.

Många gånger tror man inte på det (eller jag ska ju bara tala för mig själv), men all stress och de motgångar som då och då kommer i livet, är värt att kämpa för! Ge aldrig upp!

Imorgon blir det seminarium och heldag i skolan, sedan lite jobb på Scorett igen, därefter gymnastikträning och sedan hem till mamma och pappa för fredagsmys med rääääkor.

Med kärlek, Linda

Kommentarer
Postat av: Carzan!

Du är duktig gumman :) Puss!

2011-02-04 @ 10:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0