Pianolärare

Tjohej. Idag ska jag vara pianolärare! Det ni. Sist var väl för tre år sedan eller något sånt. Ojojoj. Men det ska nog gå bra :) Precis målat naglarna, man kan ju inte komma med halvbortskavt nagellack när man ska sätta fingrarna på svartvita tangenter liksom. Det går ju inte bara, höhö. Så med lite smink i ansiktet på detta är jag redo. Men första eleven är inte förrän vid 3, så innan dess ska jag hinna plugga en timma. Och så var det det där med mat - vad ska man äta idag tro? Får nog bli egengjord fiskgratäng som finns i frysen. Kan man äta potatismos som lagades i fredags? :D

För att uppdatera angående träningen, så har det gått bra hittills denna vecka. Blev MRL (mage-rumpa-lår) i måndags, riktigt bra faktiskt! Sen igår efter barngympan var jag med killarna å tränade en timma, sjukt jobbig uppvärmning och efter det blev det några flickis-salto på tumblingen. Fast när jag sen skulle göra sträcksalto (och inte kom ihåg det minsta av hur det ska kännas) så sket det sig. Tänkte väl för mkt :p Ikväll blir det 30 minuter core och sen MRL igen. Bara att köra på! Sitter å funderar på om jag ska palla EN TIMME spinning imorn. Men det är tveksamt.

Är det bara jag som av någon anledning får varje "ledig" dag heelt fullbokad?

Ta hand om er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0