Nyårsafton

Sitter vid köksbordet i min Daffedress igen, gick nyss upp ur sängen! Oj, oj. Nyst mig igenom natten så därför unnade jag mig en ordentlig sovmorgon, vaknade strax innan 11 och efter det låg jag kvar och kollade Greys. Väldigt passande att avsluta med ett avsnitt då det var nyårsafton för dem också :) Nu ska jag få i mig något att äta tänkte jag, greja lite med ett quiz inför kvällen och sedan hoppa in i duschen. Känner mig tyvärr inte mkt friskare idag, men jag får stå ut. Tänker definitivt inte ligga hemma för mig själv när det nya året rings in!!!

Mamma, pappa och syster är i Sälen och njuter av skidåkning - jag är lite avundsjuk! Men men, jag och A ska se till att komma upp till stugan innan säsongen är över iaf =) 

Är ni nöjda med året som gått? 2010 har varit en bra år för mig, jag var på andra sidan jorden och upptäckte Asien i 3 månader, jag kom in på sjuksköterskeutbildningen (inte för att jag försökt tidigare, men ändå, höhö), jag köpte lägenhet och flyttade ihop med min kärlek, jag klarade min allra första tenta (haha) och jag har fått uppleva året med nästan (tänker på dig farfar ♥) alla mina nära och kära. Är så tacksam för det jag har! Nästa år ska jag fortsätta njuta, men jag ska också bli mer hälsosam - bättre kost- och motionsvanor helt enkelt. Jag håller aldrig några nyårslöften, så därför struntar jag i dem inför 2011 :) Har ni några nyårslöften?

Dags att börja förbereda firandet.

GOTT NYTT ÅR!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0