God fortsättning!

Hej på er!! Hoppas ni haft en härlig jul?! :) Min var bra, massa god mat förstås, trevligt att träffa släkten, och tomten kom med jättemånga fina saker. Jag har uppenbarligen varit snäll detta år också, höhö. Fick bland annat en hårtork, en ny plattång (hoppas den är bra!!), snowboardhjälm, vantar, underbara strumpor till mina Hunter-stövlar, pengar, mascara och sånt :D TACK alla nära och kära ♥ Men trots allt julmys är det nu dags att ta tag i livet igen. Alla dessa "måsten"!!! Sitter i soffan och vet inte vart jag ska börja, lägenheten behövs städas, tvättkorgen syns inte längre pga alla kläder som ligger å väntar på att få bli rena, saker ska upp på vinden, och så behöver jag gå en sväng till Kvantum för att bland annat panta massa petflaskor (det har blivit mycket julmust denna jul=)). Och så tentaplugg förstås (kanske det allra viktigaste? Har än så länge verkligen tagit lov och inte pluggat alls). Var ska jag börja????? :(

I förrgår blev det party btw, oj oj oj. Riktigt skoj! Blev förfest hos Kathy med massa damer, trevligt trevligt! Sedan drog vi vidare till Folkets Hus för juldagsfest. Ingen rök denna gång - tack ! Igår blev det därför en lugn dag med annandags-middag hos mamma och pappa och sen bara mys hemma med Greys Anatomy säsong 6 (som jag också fick i julklapp) :D

Eftersom jag nu som sagt har hundra saker att göra - helst ska träning hinnas med också (men vi får se hur det går med den delen) - så är det väl bäst att få tummen ur nu. Ska gå å slänga in tvätt nummer 1, det är ju alltid en början. Sen kanske plocka undan lite och gå upp med saker på vinden? Jaja, vi får se hur min eftermiddag och kväll blir. A jobbar jour och kommer inte hem förrän klockan 15 imorgon...

Over and out, Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0